Happy Day In The House AS, Balders gate 5, 0263 Oslo
Telefon +47 99 455 535
Mail happydayinthehouse@gmail.com
Org.nr. 915 508 405 MVA
Den person som foretar bestillingen.
Våre priser er inkludert 25% mva og eks frakt. Vi tar forbehold om prisendinger grunnet forhold vi ikke råder over. For eksempel kursendring i valuta, statlige avgifter, toll og prisendringer hos produsent/leverandør.
Nettbutikken viser kun varer vi har på lager og kan levere umiddelbart. Vi må ta forbehold om at varer du ser i nettbutikken er solgt i den fysiske butikken før vi har oppdatert varelageret. Vi tar kontakt med deg om dette skjer.
Alle priser i nettbutikken er angitt i norske kroner.
Våre betalingssider er sikret med SSL og alle kortdetaljer er kryptert. Det er like sikkert å handle med kort hos Happy Day In The House som å handle i den fysiske butikken. Happy Day In The House er ansvarlig for transaksjoner gjennom nettsiden. Transaksjonen foretas umiddelbart. Du må være over 18 år for å handle med kredittkort. Er du under 18 år må du få en myndig, for eksempel en foresatt, til å foreta handelen for deg.
Vi leverer for tiden kun til mottagere med adresse i Norge. Pakker sendes normalt ut samme dag eller dagen etter at bestillingen er mottatt. Varene sendes som brev i post eller pakke dersom volumet er større. Du kan da finne ut hvor langt pakken din har kommet ved å bruke sporingstjenesten på www.posten.no.
Ved pakker som ikke blir hentet blir du som kunde belastet ekstrakostnadene dette påfører oss.
Returer kan sendes til:
Happy Day In The House
Balders gate 5
0263 Oslo
VIKTIG: Returpakker må ikke sendes som oppkrav. Disse vil ikke bli løst ut.
Ansvaret for at returpakken kommer fram er din, så bruk sporing for egen trygghet.
Ved retur av vare for å bytte til annen størrelse eller vare, vil portokostnader komme i tillegg.
Som kunde hos oss har du angrerett etter angrerettloven. Angrer du et kjøp, gi i så fall beskjed til oss så raskt du kan etter at ordren er utført slik at den eventuelt kan kanselleres. Har vi allerede effektuert ordren, løs ut pakken for så å returnere den til oss. Du må selv betale returkostnadene.
Angrerett kan ikke påberopes hvis:
Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt iht. angrerettloven og varen og angrerettskjema er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angreretten ikke er gitt. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig.
Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre tjenesteyteren har misligholdt avtalen eller tjenesteyteren i henhold til avtalen ikke har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte vare ikke var tilgjengelig.
Kilde: Forbrukerombudet/Forbrukerrådet.
Som kunde hos Happy Day In The House har du reklamasjonsrett etter kjøpsloven. Er det feil på varene du har mottatt, eller vi har gjort feil ved forsendelsen, erstatter vi returfrakten og sender nye varer uten ekstra omkostninger.
All rett til reklamasjon frafaller hvis det under noen omstendigheter er gjort forsøk (mislykkede/vellykkede) på å modifisere varen.
Dersom mottatt vare har feil eller mangler, kan kjøper gjøre gjeldende en rekke mangelsbeføyelser (eks. å holde kjøpesummen tilbake, retting omlevering, prisavslag heving og erstatning) etter kjøpsloven, jf. kjl. §30 flg. Dette forutsetter imidlertid at kjøper reagerer innen visse frister. I forbrukerkjøp er reklamasjonsfristen som utgangspunkt to år etter at kjøper mottok varen.
Det må gis melding til selger innen rimelig tid etter at kjøper oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Det stilles ingen formkrav ved reklamasjon, men av bevismessige grunner bør meldingen gis skriftlig. Det bør fremgå av meldingen (reklamasjonen) hvilke mangelsbeføyelser kjøper ønsker å gjøre gjeldende. Ved reklamasjoner skal tjenesteyter bære alle kostnader forbundet med kjøpet, herunder utgiftene til tilbaketransport.
Kilde: Forbrukerombudet/Forbrukerrådet.
Happy Day In The House samler kundeinformasjon for å kunne forbedre din shoppingopplevelse, og for å kunne kommunisere med deg om produkter, kundeservice og nyheter. Vi lagrer kommunikasjon vi har med deg via e-post, og i forbindelse med din bestilling.
Av sikkerhetsmessige grunner lagrer vi i ikke ditt kortnummer.
Happy Day In The House vil ikke videreformidle dine personlige opplysninger til noen tredje part.
Happy Day In The House forbeholder seg retten til å endre innholdet uten forvarsel. Alle som handler forplikter seg til å sette seg inn i de vilkår som til en hver tid gjelder. Med forbehold om skrivefeil.
* På grunn av skjermforskjeller kan faktiske farger variere noe fra det som vises online *